Energiaa vai illuusio? Energiajuomien arki koulussamme 

Koulus­samme ener­gia­juo­mat ovat arkipäiväi­nen näky. Mon­et opiske­li­jat osta­vat niitä väl­i­tun­neil­la lähikau­pas­ta tai tuo­vat mukanaan kotoa. Eri­tyis­es­ti Mon­ster ja suo­ma­lainen Mega Force näkyvät usein käytävil­lä. Yhden päivän aikana voi hel­posti nähdä kym­meniä tölkke­jä, kun use­at luokat kulut­ta­vat niitä läh­es päivit­täin. Ener­gia­juomien suurin vahvu­us on maku. Ne mais­tu­vat mon­en mielestä hyvältä ja toimi­vat erään­laise­na kahvin korvikkeena. Nykyään […]

Continue Reading