Koulussamme energiajuomat ovat arkipäiväinen näky. Monet opiskelijat ostavat niitä välitunneilla lähikaupasta tai tuovat mukanaan kotoa. Erityisesti Monster ja suomalainen Mega Force näkyvät usein käytävillä. Yhden päivän aikana voi helposti nähdä kymmeniä tölkkejä, kun useat luokat kuluttavat niitä lähes päivittäin. Energiajuomien suurin vahvuus on maku. Ne maistuvat monen mielestä hyvältä ja toimivat eräänlaisena kahvin korvikkeena. Nykyään […]
Continue Reading